Tuesday 21 February 2012

Hobby Yang Tertangguh!

Wah!!Apakah hobby yang tertangguh tue?Ke yokopoyo ja!!!Sebenarnya hobi aku yg tertangguh tue adalah memasak>Aku suka sgt memasak dan makan>Mmg dari kecik aku memasak,tapi takda la gempak pun.Setakat biasa2 ja la yg mampu..Blog ni dibuat pun pasai aku nak share dan juga mintak tunjuk ajar dengan sifu tukang masak yg pro dan tajamkan skill aku yg tumpul lagi berkarat.Pengaruh paling besar dalam minat aku dalam memasak nie dah tentu2 la IBUNDA aku..Bawang,halia,daun kucai,lengkuas sume IBUNDA yang ajar...Masakan IBU da tentu2 la makanan paling sedap kan..

Kalau ikutkan hati aku,aku mmg tak minat nak memulis blog2,tapi bila aku fikir2, baik aku dokumenkan sume kat sini,pasai senang skit nak rujuk n nak share..Plus kata nak support konsep paperless yg cuba diterapkan..YOKOPOYO ja!!

Harapan supaya bertambah2 la skill memasak dan makin terer la memasak...Ok lah nati2 sambung lagi..hahaha...


Ya Allah apasal boring sgt nie bentuk penulisan aku???Aku baca pun mcm BLURRRRR ha!!!Serabut kepala!hahaha





DAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BLURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!


Sekian Terima Kasih....




No comments:

Post a Comment